svar till Janet

Janet om Svar till anonym!:
Så tråkigt att läsa sådana kommentarer! Jag dejtade en afrikan när jag var yngre och fick höra samma skit då, nästan så man börjar undra om man inte är värd att älskas eftersom så många tror att uppehållstillståndet är allt?! Jag tycker att ni är Jättefina ihop, jag önskar er All lycka och jag hoppas att du slipper höra sånt här mer. Bara ni litar på varandra och er kärlek så är det allt som räknas!

Hej!
Tack för din fina kommentar =)
Ja det är lite tråkigt när folk inte tycker att man är värd att älskas, men det finns ju en del som har svårt att glädjas åt andra tyvärr.
Men en sån här kommentar kan inte få mig att ändra åsikt direkt.
Hon får tänka så, sålänge inte jag lägger ner någon energi på att tänka så, så är allt lugnt.
Jag litar på honom till 100 % och han mig.
Jag kan förstå att en del tänker på uppehållstillstånd eftersom det är sånt som faktiskt skrer i verkligheten.
Men att komma med såna påståenden när man faktiskt inte känner varken mig eller min man, och dessutom inte vågar stå får sin åsikter och vara anonym tycker jag är väldigt lågt.

Tack ännu en gång för din fina kommentar =)
Hoppas du haft en trevlig helg.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Natalie du borde inte bry dig om vad alla säger, för du vet och Thaddy vet varför ni är med varandra.

Jag vet att du inte bryr dig, men det är ändå tröttsamt att få såna kommentarer. Men folk har lätt att döma utan att ens känna personerna.



Ni är fina tillsammans & ni ÄLSKAR varandra.

Jag frågade honom hur det känns att vara gift, det här var hans svar:



Jag känner mig som en kung och det här har jag drömt om hela mitt liv. Jag älskar henne.



Han är den bästa killen du träffat, ingen annan har någonsin vågat "stå" fullt ut för vad den tyckt och älskat med dig.

Förstå mig rätt gumman!



Ni är fina tillsammans och älskar varandra and that's all!

2011-12-18 @ 18:13:02
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0