Svar till anonym!

Anonym om Lördag:
Hade din kille uppehållstillstånd innan han gifte sig med dig?? Annars kanske han har gift sig med dig för att bara få stanna i Sverige?? Tyvärr så gör ju många utlänningar det och tyvärr så är ju många svenska tjejer så blåsta att dem går på det.

Nej det hade han inte och det har han fortfarande inte.
För det första är det jag som vill att han stannar här med mig, och sen är det inte därför vi gifte  oss. Jag vet att många gör så, men det betyder inte att alla gör så.
Jag är medveten om det, och inte blåst.
Det är inget man kan veta i förväg, utan man måste lita på sitt inre.
Skulle det vara så, vilket jag inte tror, så får det vara så, det är inte så mycket man kan göra.
Om du har fler frågor vill jag be dig om att inte vara anonym.
Tycker nämligen det är FEGT att vara anonym när man kommer med såna påståenden.
Tack för mig! HEJ

Kommentarer
Postat av: Janet

Så tråkigt att läsa sådana kommentarer! Jag dejtade en afrikan när jag var yngre och fick höra samma skit då, nästan så man börjar undra om man inte är värd att älskas eftersom så många tror att uppehållstillståndet är allt?! Jag tycker att ni är Jättefina ihop, jag önskar er All lycka och jag hoppas att du slipper höra sånt här mer. Bara ni litar på varandra och er kärlek så är det allt som räknas!

2011-12-18 @ 01:11:45
URL: http://muskarcusamotrebakurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0