Lördag

Hej där, jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men vårat internet har gått ut hos Thaddy.
Just nu är jag i Stockholm igen hemma hos Therese.
Jag ska på en jobbintervju på tisdag, och alla biljetter fram tills dess var svin dyra.
Så jag fick ta en sista minuten redan igår.
Känns konstigt att vara tillbaka igen, det var ju inte länge sen jag åkte.
Älsklingen blev jätte ledsen :(
Men förhoppningsvis kommer han hit nästa helg =)
Det känns lite overkligt, för det var ju liksom inte planerat att åka hit igår.
Men men.

Idag vaknade jag vid 06:30 när Therese klocka ringde.
Hon skulle upp till tågförarprovet.
Hoppas verkligen hon klarar det =) Jag håller tummarna!

Iaf jag vaknade då och bestämde mig för att gå upp, för natten har varit lite sisådär.
Vaknat flera gånger, inte alls sovit bra.

Så blir jag trött så får jag gå och lägga mig en stund.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Skulle behöva träffa mamma och se om hon har några arbetsbyxor som passar mig.
Men jag har inget busskort och inga pengar. Så vi får se hur jag ska lösa det.

Nej nu ska jag ringa min kära man <3

Peace & Love / Natalie

Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed

hej gumman! idag mår jag bättre. så nu hoppas vi att de fortsätter i den riktningen så är jag nog helt frisk snart och kan börja med mitt liv ordentligt igen! <3



i snitt hur mycket går du ner på en vecka nu? ekller väger du dig en gång i månaden?

2011-12-03 @ 12:30:06
URL: http://idatallhed.se
Postat av: Nadja

Tack för att du är med och tävlar. =)



Önskar trevlig kväll! =)

2011-12-04 @ 20:51:42
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

UPPDATERA BLOGGEN, SÅ ATT MAN HAR NÅGOT ATT LÄSA !! :D

2011-12-06 @ 23:30:25
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Jenni

Håller med Emelie!! :)

2011-12-13 @ 17:36:56
URL: http://jennisfamilj.se/
Postat av: Anonym

Hade din kille uppehållstillstånd innan han gifte sig med dig?? Annars kanske han har gift sig med dig för att bara få stanna i Sverige?? Tyvärr så gör ju många utlänningar det och tyvärr så är ju många svenska tjejer så blåsta att dem går på det

2011-12-17 @ 11:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0