Tom på ord..

Jag vaknade klockan 06:00 idag av att jag hade skit ont i hela kroppen och kunde knappt röra mig.
Det kändes som att jag blivit påkörd av en bil eller något.
Jag gick upp och var alldelles yr i huvudet, så jag satte mig i soffan och tittade på tv.
Drack lite vatten, det började bli bättre. Men vart fan kom den smärtan ifrån?
Efter en stund gick jag iaf in i Therese rum och hämtade alla mina vitaminer och smärtstillande tabletter och tog dom jag skulle. Så nu är värken nästan borta. Har dock lite ont i magen, men det är väl så när man är nyopererad.


07:30 var det dags för frukost som blev filmjölk och lite tv tittandes samtidigt som jag kokade spenatsoppa, tills det var dags för nästa måltid som blev blåbärssoppa.
Efter att jag var klar med den måltiden klädde jag på mig och gick på en promenad, och kom tillbaka strax innan det var dags för att äta igen.
Jag åt klart för ca 30 minuter sen, och det blev då spenatsoppa.
Mina måltider tar ganska ca 1 timme att äta, inte så roligt men har ju ont i magen och man ska ju äta långsamt.


Det var faktiskt skönt att vara ute och gå, men dum som jag var satte jag på mig vinterjackan när jag gick ut, för att jag trodde det skulle bli kallt med bara tjocktröja.
Det kan jag lova er att jag inte gör om.
Jag svettades som en gris när jag kom tillbaka hit.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, är fortfarande trött efter operationen.
Så när jag började bli lite piggare så kommer jag att uppdatera mera.

Trevlig helg på er!

Peace & Love / Natalie


Kommentarer
Postat av: maria

Kul och läsa om operationen.

Vila mycket

Kram Maria

2011-10-22 @ 14:36:21
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0