Tidig morgon

Hej!
Vaknade idag av att alarmet ringde. Gud vad förbannad jag blev.
Jag gick ut i köket och kollade på klockan, och den stod på lika mycket som min mobil.
Vilket betydde att min klocka inte ställts om av sig själv som den ska.
Kul tänkte jag, bara att gå och lägga sig igen.
Lättare sagt än gjort, jag vred och vände på mig men inte fan kunde jag somna.
Så det var bara att kliva upp.
Nu har jag snart varit uppe i 4 timmar, inte så roligt.
Sitter och dricker nyponsoppa också.

När jag druckit klart den så blir det ut på promenad.
Men vet inte riktigt om jag ska ta samma runda som vanligt, eller om jag ska gå den väg jag gjorde igår och vända, det är ju liksom en timmes promenad.
Så jag tror att det blir den sistnämna.

Förresten, jag har ju inte vägt mig sen operationen, och kommer inte göra det fram tills den 18 November.
Som jag förmodligen sagt tidigare så komme rjag bara väga mig en gång i månaden.
Vill inte stirra mig blind på vågen och bli besatt av den.
Men iaf, Therese kom hem inte så långt efter att jag gått upp, och då kom jag ihåg min vinterjacka.
Den har varit väldigt liten sen jag fick den, så har liksom sätt ut som en uppstoppad tjockis.
Men inte idag, idag gick det att dra upp dragkedjan hur lätt som helst och den satt väldigt bra =)
Jag blev sjukt glad, eftersom man ser sig själv varje dag i spegeln, så är det svårt att se vart man gått ner.
Mina leggings börjar bli förstora, ett armband jag haft ett tag som alltid setat tight åker nu omkring på handleden.
Så det är nog ett bevis på att jag faktiskt går ner, även fast det inte känns som det ibland.
Känns som att jag bara drömmer.

Ikväll är det bingolotto också  =) Hoppas man har turen med sig ikväll då.

Nej nu måste jag äta upp och sen klä på mig för promenaden =)

Hoppas ni haft en trevlig helg =)

Peace & Love / Natalie

Kommentarer
Postat av: maria

Japp!!! Dunder



Kram Maria

2011-10-30 @ 12:08:59
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0