Tänk om jag visste...

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.
Jo ta en promenad men måste vänta på att klockan blir 14:00 så jag kan äta innan.
Idag är en sån dag när allt känns tråkigt.
Jag har inget busskort heller, det gick ut igår, och man kan inte gå enda in till Stockholm central från Södertälje centrum.
Therese gick nyss och la sig, det blev ändrade planer, hon ska jobba iaf.
Jag önskar jag hittade här, så jag kunde gå en promenad på något mysigt ställe.
Det får nog bli samma runda som igår, vi får se.
Trött är jag också, alltså inte sovtrött utan bara slut i huvudet och kroppen.


Jag vill bara få en lägenhet nu så jag kan hålla på och pyssla där, jag älskar ju sånt.
Men jag ligger på plats 13 i kön så någon annan lär ju tacka ja som ligger före mig.
Kan inte ett mirakel bara ske, antingen får jag en lägenhet, eller så vinner jag på lotto så jag kan köpa mig en lägenhet.
Jag har ju liksom inte någon stabil punkt någonstans.
Tänk nu om jag skulle få den här lägenheten så hjälper inte soc till som dom sagt.
Man vet ju aldrig med dom.


Ett jobb vill jag ha också, men det är inte så jävla lätt det heller tyvärr.
Det är mycket jag vill ha, men inte materiella ting.
Jag begär inte allt på en gång, men iaf en sak.
Då skulle allting bli så mycket lättare.
Vad har jag gjort fär fel liksom.
Jag är beredd att flytta utanför Stockholm, jobba varsom och pendla till jobbet.
Jag är beredd på ALLT.


Jag känner mig faktiskt väldigt nere just nu.
Jag är skit glad för operationen, och jag kunde inte gjort någonting bättre.
Men alla andra problem som fanns innan operationen är ju fortfarande kvar, hade inte förv'ntat mig annat.
Jag är jätte tacksam för att jag fick den här chansen och bli opererad.
Och jag tar vara på den pockså, sköter maten,vitaminer promenader och sånt.

Det här året var inte mitt år, kanske blir nästa år det?

Jag tackar gudarna för att jag har fina vänner som låter mig sova hos dom när jag behöver,
det ska ni ha ett jätte stort tack för.
Men ni ska veta att om jag hade möjligheten och ni behövde samma sak så skulle jag definitivt ställa upp.

Nu blev det ett långt inlägg, ska göra mig iordning så jag kan äta och gå.


Peace & Love / Natalie

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Du vet att du alltid är välkommen hem till mig för att sova, eller vad du vill! <3

2011-10-23 @ 20:21:30
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0