Söndag!

Hejsan allesammans.
Idag vaknade jag vid 07:20 för att gå upp och äta min frukost.
Men jag orkade verkligen inte , så jag somnade om igen tills klockan var 09:20.
Skönt att få sova lite också.
Idag ska jag tvätta kläder, sen så är det bingolotto också =) JIPPIII!
Hoppas man vinner någonting då.
Ska försöka klämma in en promenad också, men det får vi se om magen vill.

Imorgon ska jag träffa mamma och min bror en sväng, för att hämta ut mina träningsskor på posten, och för att titta på en lägenhet.
Hoppas alla innan mig i kön tackar nej så jag får den haha.
Kanske ska jag skrämma iväg dom allihopa.

På Tisdag fyller jag år, och då vet jag faktiskt inte vad som händer.
Kanske träffa familjen, vi får se.
Det är inget som är bestämt ännu så det blir som det blir.

Nu på morgonen har jag och Therese spelat betapet mot varandra, och jag förlorar som vanligt.
Jag märker att mitt ordförråd är väldigt litet, haha.
Nej nu måste jag fixa någonting att äta, det är nämligen dags igen!

Uppdaterar mer under dagen.
Ha en super söndag!

Peace & Love / Natalie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0