Söndag 9/10-11

Hejsvejs!
Igår åkte jag till mina systrar.
Miriam somna typ direkt när jag kom och Emelie var hos en kompis.
När Emelie kommit hem igen och Miriam vaknat så gick vi till Aspuddsparken så dom fick leka av sig :P
Efter ca 45 min - 1 timme började de regna så vi gick fort som satan till coop för att köpa deras lördagsgodis och sen hem igen.
Väl hemma började jag med maten till dom och pappa som kom på besök. Tacos blev det, Det såg ju inte direkt äckligt ut, men jag får ju inte äta, så fick sitta där med mitt vatten.
Efter maten blev de tv tittandes å bus med barnen tills båda vart helt slut.
Miriam sa att hon var trött så jag gick och la henne och Emelie ville somna på soffan, och en bli inburen till sovrummet.
Natten var inte speciellt roligt, Vaknat minst 20 ggr. Det var första gången Miriam sov utan hennes mamma.
Så hon har vaknat flera gånger och varit ledsen.
Och jag har vaknat upp och varit typ förvirrad.
Nu sitter jag här hemma hos pappa och han och hans kollega har precis käkat och det luktar svin gott.
Vill verkligen att den här sista veckan ska gå fort så jag kan få äta soppa iaf.
Jag skulle ha spelat bingootto men såg nyss att pappa inte har sjuan. Så får spela med Therese i örat., Haha

Det har blivit lite mycket uppdatering om annat än min operation, men det finns faktiskt itne så mycket att skriva nu innan.
JO Idag vann jag ett par träningsskor på tradera för 30 kr och 60 kr frakt Svin billigt, behöver ju ha bra skor som jag kan ta mina promenader med efter operationen.
Det går helt ok med shakerna, känner mig faktiskt inte så hungrig som innan, dom e fortfarande inte goda men har vant mig nu.
Kan inte fatta att det nästan bara är 1 vecka kvar tills operation =)
Längtar som fan tills mitt nya liv startar =)
Och längtar som fan tills flytperioden..
Jahaa nu vill pappa ha datorn. uppdaterar mer senare.
Håll tummarna för vinst i bingolotto ikväll

Peace & Love / Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0