Peppad....

Jag känner mig skit peppad för att börja komma igång med träningen nu. Vill liksom börja simma nu.
Men måste vänta på pengar och att mina sår läkt.

Förresten så tog jag bort plåstrerna igår efter ett samtal med Ersta, och såret var mycket mindre än jag trodde dom skulle vara.
Så nu har jag kirurgtejp på för att dom inte ska bli fula.
Hoppas jag inte får någon infektion i något av såren som jag fick sist.

Men tillbaka till träningen nu.
Jag älskar att bada, simma och allt vad det nu heter, men har inte haft pengar på sista tiden och varit lat.
Eller lat och lat, men roligare att träna med någon.
Men nu känner jag mig liksom skit peppad eftersom att jag vet att jag går ner i vikt pga operationen.
Och jag vill faktiskt inte få massa löst skinn, vill ju bli hälsosammare också, känna att det e roligt att träna.

Vill göra något mer än att simma också, men vet inte vad.
Dansa tycker jag ju är roligt, typ dancehall eller något.
Vi får se.
Man måste ju ha pengar till det också.
Jag får börja med att simma och ta mina promenader iaf.

Nej nu ska jag fortsätta titta på filmen som snart är slut.

Peace & Love / Natalie





Ser det inte härligt ut?

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja bara dyka i och göra magplask, så finns det inget vatten kvar hahahahahahahha



Neee ser skithärligt ut gumman!

2011-10-29 @ 20:02:11
URL: http://nyutsidaa.blogg.se/
Postat av: maria

Lycka till

Maria

2011-10-29 @ 20:14:15
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0