Lite uppdatering

Sorry för lite uppdatering.
det händer inte så mycket runt omkring mig just nu.
Har ju varken busskort eller pengar, så kan liksom inte ta mig någonstans.
Idag skulle jag iaf gå till Ica Maxi som ligger en bit bort.
Jag har aldrig gått dit utan endast åkt bil med Therese.
Så efter att jag gått ca 30 min så svängde vägen till höger och jag insåg att det inte gick att gå till Ica Maxi, så det vsar bara att vända om igen.
Men de gör ingenting nu fick jag en timmes promenad iaf så det var ju bra det iaf.

Fick nyss ett samtal av mama som ville kolla hur det gick med lägenheterna.
Sen sa hon också att jag fått ett kuvert med ett presentkort på kicks på 200 kr, av mammas mans moster och hennes man i födelsedagspresent.
Så det var ju trevligt =)
Sen så kanske jag ska möta upp mamma och hela gänget i stan på Måndag, det beror lite på om jag kan fixa ett busskort.

Jag vill bara att tiden ska gå fort nu så jag kan börja äta vanlig mat, är faktiskt jävligt trött på flytande nu, och puré kommer jag inte på något att äta förutom hemmagjort potatismos.
Längtar tills på fredag också då jag ska åka till älsklingen =)
Och jag vill bara att det ska bli den 11 November, men kan inte riktigt berätta varför ännu.
Just nu sitter jag och Therese och tittar på she´s all that.
Gud vad länge sen det var jag såg den filmen, men den e grymt bra.

Gud, jag är verkligen tom på ord.
SKriver mer när jag har något att säga.

Peace & Love / Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0