Känner mig lite ledsen.

Ja just nu känner jag mig lite ledsen. Maten har väl gått sisådär idag. eller jag väntar på att få äta sista målet för idag. Men pga att jag var ute och påväg hemm till Therese missade jag min tid så alla tider blev fuckade.
Just nu försöker jag få i mig lite vätska innan nästa mål.
Vätskan har dock inte gått så bra idag. Har varit fullt upptagen med att komma ihåg mina mattider, att jag glömt att jag ska dricka också.
Men imorn blir en bättre dag.

Älskling kom hela vägen till Stockholm och överraskade mig idag.
Kändes helt underbart att få träffa honom igen=)
dk var vi bara med varandra i ca 3 timmar.
Sen åkte jag och mötte Therese och han tog tåget hem igen.
Saknar mig älskling faktiskt, önskar vi bodde tillsammans och kunde vara med varandra hela tiden.
Jag fick lite presenter idag också. Jag blir ju knäsvag jag bara tänker på honom, så gullig han är.
Ska försöka ta några bilder på det jag fick och lägga upp lite senare / imorn.
Jag ska skriva om själva operationen också, men har ingen ork just nu, jag är verkligen skit trött.
Ska försöka få in det imorn.

nää vi hörs / Natalie

Kommentarer
Postat av: maria

skönt att allt gick bra!!!



Kram Maria

2011-10-20 @ 22:00:09
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0