Känner inte för någonting



Såhär känner jag idag. Är verkligen inte på bra humör idag, bröt ihop tidigare när jag pratade med älsklingen.
Jag saknar honom, är hungrig, ont i huvudet, yr, orklös och så kommer inte min bästa vän opereras samma dag som mig, vilket hon skulle gjort. Allt känns bara skit, men inte fan tänker jag ge upp för det.
Men just idag känner jag inte för någonting, men försöker hålla mig sysselsatt för att tänka på annat.
Imorn hoppas jag på en bättre dag, då ska jag iaf först till arbetsförmedlingen och lite senare ska jag vara barnvakt åt mina två små älsklingssystrar i några timmar, det var faktiskt väldigt länge sen jag träffade dom.
Jaha, just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21:00 så jag får äta min sista påse, vilket blir chokladpudding som faktiskt är god om man jämför med dom andra.

Peace and love / Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0