Jag lever =)

Hejsan!
Ligger på rummet här på sjukan ock snackar massa med
Ida ( Min rumskompis )
Vi båda har inte kunnat sova speciellt mycket inatt.
Har somnat, vaknat, somnat å vaknat.
Nu har jag varit vaken sen ca kl 6 i morse, och det känns fan som om klockan e skit mycket, men det är den ju inte.
igår fick vi dricka 300 ml vatten och idag ska vi dricka sammanlagt 1000 ml, har redan hunnit dricka 425 ml och är inne på 200 ml buljong just nu, men eftersom man dricker det med tesked och det ska ta 30 minuter så hinner den tyvärr bli kall.

Lite tidigare idag var jag och min rumskompis utanför sjukhuset och gick en sväng, väldigt skönt med frisk luft och att få blicka ut lite.
Igår var jag uppe på benen fruktansvärt fort, och kissningen kom igår bra efter 3 e försöket.
Jag mår förvånadsvärt bra, är bara lite öm i magen det är allt.
Jag är uppe och går typ hela tiden och sköter allting utmärkt, doktorn kom tidigare i morse och sa att operationen hade gått jätte bra =)
 Jahaa, tiden rinner då inte iväg, utan går väldigt långsamt. Tror jag ska sätta på en film så tiden går lite, plus jag har ändå laddat ner 7 filmer.
Hoppas på lite besök idag också. Men det får vi allt se om någon vill titta in.
Uppdaterar lite mer senare.

Peace & Love / Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0