Hemgång!

Hej!
Idag är det dags för hemgång.
Men först och främst ska vi få äta frukost vid 07:30 och träffa dietisten.
Känns skönt att få åka hem idag, sängarna e alldelles för mjuka här så man får ont i ryggen.
Det känns fortfarande overkligt, känns inte riktigt som att jag har opererat mig, men det har jag ju faktiskt.
Det blir väl mer verkligt sen när man kommit igång med alla måltider och sånt.
Naten har varit lite bättre än igår kan man säga, jag har dock vaknat flera gånger men har somnat liiiite djupare än natten innan.
Inatt hade vi iaf trevliga sköterskor som kom snabbt med värktabletter och hade humöret uppe, och det kändes bra.
Idag är jag jätte lycklig som får lämna sjukan =)
Jag vet att jag lovade igår att jag skulle berätta hur allt gick till, men jag blev helt slut. Så jag får ta det lite senare helt enkelt.
Vi hörs lite senare!

Peace & Love / Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0