Hejhopp!

Igår var ju som sagt min födelsedag.
Jag träffade Mamma i älvsjö och så åkte vi och hämtade upp min bror, och sen vidare till Farsta centrum
Väl där satte vi oss på ett café och jag tog en smoothie med smak av mango ananas.
Den smakade helt ok men drack inte så mycket av den.
Sen gick vi runt och letade efter vinterskor till mig, gick bokstavligen i alla skobutiker där innan jag bestmde mig för att gå tillbaka till dinsko.
Det fanns ett par skor där som jag gillade, men hittade itne skostorleken.
Så när vi gick tillbaka kollade mamma och då hittade hon rätt, så antagligen var det någon som provade den när jag tittade.


Så av mamma fick jag dom skorna plus lädersulor som man tydligen ska ha i, plus 200 kr.
Av min bror fick jag någon bakgrej.
Av mormor fick jag som vanligt 500 kr ( hon hade skickat ett kuvert till mamma.
Eftter en stund så började vi röra oss därifrån och Michel ( min bror ) tog tåget hem och jag fick skjuts av snälla mamma till Älvsjö.


Väl där var tågen försenade, så när jag kom fram till S-hamn så hade jag missat bussen och skulle få vänta i 25 minuter , inte så roligt.
Sen kom det en buss som gick förbi S-centrum så jag tog den och hoppade av där och sen tog jag en annan buss hem till Therese.

Väl här ställde jag mig och värmde ost och broccolisoppa och inte långt efter att jag kommit hit så kom Therese hem igen.
Fick även en del finfina presenter av henne.
En ansiktskräm
En tändare
Ett ciggpaket
Vantar och ett fint kort =)

Igår fick jag också brev om att jag blivit erbjuden en lägenhet i Motala, men att pga skulder så måste jag ha en borgenär.
Så vart både glad och ledsen för det, jag menar det är ju roligt att bli erbjuden en lägenhet.
Men sen är det inte roligt när man inte kan ta den, för att jag inte ahr någon som kan gå i borgen.
Men sådant är livet helt enkelt.

Igår var det även en vecka sen jag opererades, känns sjukt asså, en hel jävla vecka.
Jag är väldigt nyfiken på hur mycket jag har gått ner i vikt.
Men det får vänta tills den 18 e  November då det gått exakt en månad =)
Nu vill jag bara att det ska bli den 1 a November så jag kan ta bort agrafferna och att såret är läkta.
Vill kunna bada och simma, älskar ju det.

Nu ska jag laga soppa.
Mer uppdatering senare kanske =)

Tjingeling / Natalie



Kommentarer
Postat av: maria

Grattis i efterskott!



Har du nonn som kan ställa upp för dig som borgen?



Ha det bäst

Maria

2011-10-26 @ 18:20:16
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: Ida Tallhed

käns bättre i magen med vanligt än flytande faktiskt.. inga problem alls om man bara ser till att tugga ordentligt :D



gällande lägenhet så har lennart också skulder men när vi hyrde så bad vi dom ringa till vårt gamla hyresbolag å få bekräftat att han aldrig varit sen med en hyra .. å då fick vi hyra ändå :)



det finns ju fler hyresbolag kring motala :)

på denna sida hittar du alla bostadsbolag/hyresbolag.



http://motala.se/sv/Invanare/Bygga-och-bo/Boende/Soka-bostad/

2011-10-26 @ 18:28:31
URL: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0