Gokväll..

Ingen vinst på bingolotto ikväll.
Hade 4 i rad alla 3 bingo. Men de hjälpte ju inte mig.
Bättre lycka nästa gång kanske :P
Fan man får ju en kick när man spelar bingolotto.
Just nu sitter vi och tittar på True Talent, får se vem som åker ut ikväll.

Om en halv timme ska jag äta sista måltiden, blev lite sen när jag skulle äta vid 6, och det måste ju gå 2 timmar mellan varje måltid.

Imorgon kanske jag ska möta mamma med mera i stan, vi får se hur det blir, har ju som sagt inget busskort.
Får se om hon svarar på min fråga om remsa.

Jag skrev tidigare om jag minns rätt, att jag hittat några övningar för låren.
Jag prövade iaf två av dom och kan säga att det kändes i benen.
Ska köra dom varje dag nu så får vi se om det hjälper någonting.

Nej nu ska jag fortsätta titta på True Talent.

Tjingeling / Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0