God morgon!

Godmorgon alla läsare.
Vaknade för 25 minuter sen, just för att kunna äta frukost 07:30, vi har ju ett schema att följa och då måste man göra det för att hinna med alla måltider.
Såhär ser en dag ut:

Kl 07:30
Frukost: 2 dl filmjölk, yoghurt, mjölk eller välling.

Kl 10:00
Mellanmål: 2 dl mjölk, filmjölk, yoghurt, eller frukt/bär soppa.

Kl 12:00
Lunch: 2,5 dl varm slät soppa.

Kl 14:00
Mellanmål: 2 dl slät frukt/bärsoppa, fruktjuice, youghurt eller filmjölk.

Kl 16:00
Mellanmål: 2 dl slät frukt/bärsoppa, fruktjuice, youghurt eller filmjölk.

KL 18:00
Middag: 2,5 dl varm slät soppa.

Kl 20:00
Mellanmål: 2 dl filmjölk, yoghurt, mjölk eller välling.

Samt ytterligare 5 dl kalorifti dryck jämt fördelat över dagen.


Det är verkligen hela tiden man äter.
Varje måltid ska ta ungefär 40 min att äta.
Så det är jävligt svårt att hinna med vätskan.
Man får inte dricka fram till 30 min innan eller 30 min efter.

Idag hade jag tänkt att gå ut och promenera, men vi får se om vädret tillåter der.
Förresten är det någon som läser min blogg som har gjort en Gastric bypass eller ska göra en?
Skulle va kul att ha flera att följa upp med, kanske någon att promenera lite med också.

Nej nu måste jag fortsätta äta så jag hinner :P

Peace & Love / Natalie

Kommentarer
Postat av: maria

Hej!

Inte jag! men jag är överviktig

Kämpar med min vikt jämt!



Just nu har jag varit duktig i 6 veckor och gått ner 5,7 kg.



Jag har många runt omkring mig som har gjort det.



När får du börja äta mat?

Är du sugen efter mat?



Kram Maria

2011-10-27 @ 11:08:22
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0