Frukost..

God morgon allesammans!
Sitter här med min frukost. Skulle börjat äta 07:30 men vaknade inte av klockan.
Det spelar inte så stor roll jag började ca 07:45 så det är helt ok.
Idag blev de vaniljyoghurt till frukost, gott!
Idag går jag över till att äta 200 ml vid varje miltidstillfälle. Det ska nog gå bra.

Tack till alla som önskade mig lycka till innan,
Jag känner mig väldigt elak som inte svarat på eraq kommentarer, men har varit helt slut.
Men som alla vet gick allting jätte bra, och senare idag kommer jag skriva om hur allt gick till =)
Nej, nu måste jag koncentrera mig på min frukost =)

Peace & Love / Natalie



Kommentarer
Postat av: maria

Bon Apetit!



Maria

2011-10-21 @ 10:59:00
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0