...

Hejhopp!


Sitter här och tittar på Chuck & Larry eller va det nu heter, ganska bra faktiskt.
Jag spelade som sagt bingolotto idag, men vann inget den här gången.
Ska snart börja vika tvätten sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Har mått väldigt illa dom senaste timmarna så det har blivit mindre mängd mat än vad det ska vara. Så nu sitter jag ock sippar i mig lite mjölk.
Hoppas på att det är bättre imorn.
Imorgon ska jag iväg till soc och lämna in en sen ansökan, så jag förhoppningsvis får lite pengar den här månaden.
Jag har levt på studiestöd jag fick i augusti fram tills nu, men nu är det slut.
Sen ska jag till skatteverket och se om jag kan få ett papper som visar vart jag var skriven för 2 år sen.
sen blir det att möta upp mamma i Älvsjö och sen lite senare ska jag ju på lägenhetsvisning.

Har inte så mycket mer att skriva, så mer uppdatering kommer imorn.
Men först en låt som jag tillägnar min pojkvän.

Peace & Love / Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0