Dagen efter...

Dagen efter min gbp operation.
jag vill bara säg att mitt humör inte är det bästa just nu.
Jag har ju knappt sovit någonting alls i natt. och dom flesta sjuksköterskorna e trevliga, men jag och
Ida har lyckats få dom som inte är så trevliga. Så jag började böla när ena sjuksköterskan sa att jag skulle ha kvar mitt dropp när narkosläkaren sa att vi skulle byta om det blev fel igen.
Men till alla er som funderar på en sån här operation kan jag faktiskt säga att det fortfarande är det bästa jag gjkort även fast det bara e dagen efter. jag känner ju ingen hunger alls och det är så jävla skönt =)
skönt dock att jag får komma hem imorn, då jag inte trivs så bra på sjukhus.
Jag och Ida
var nyss ute med hennes man och hennes mammas kille och tog en promenad, och vi sa det att vi ska hålla kontakten efter átt vi fått kommit hem, att hon tycket jag är en urgullig tjej att hon gärna vill att jag ska komma och hälsa på henne och hennes man i Motala när dom flyttat lite större.
Jag tycker också hon är skit gullig och vi kan verkligen öppna upp oss för varandra tycker jag. Vi vet ju liksom vad vi båda går igenom just nu så vi kan stötta varandra.
nej mamma kommer och tittar förbi närsomhelst så jag uppdaterar lite mer senare.

Peace & Love / Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0