BINGO

Fick bingo =) En ny lott blev det =) Jag e fan skit glad haha, jag spelar ju varje söndag så nu slipper jag köpa tills nästa bingolotto. Man ska vara glad för det man får , och det är fan jag =)

Jag mixade nyss soppan och den blev lite tjockare än jag trott, så jag hade i 5 dl mer buljong, men fan va god den e.

Gud vad nervös jag är nu, imorgon ska jag träffa narkosläkaren och sen ta blodprover.
Asså hela jag är på högvarv just nu, kan inte förstå att jag ska på det mötet imorn och sen att själva operationen äger rum på tisdag!! Det känns helt jävla overkligt, men det är så sant så sant.

Peace and Love / Natalie


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Det kommer gå så bra.

Hoppas även du kommer förbi en sväng imorgon!

2011-10-16 @ 23:00:19
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0