Agraffer

Hejsvejs.

Nu har jag fått tid för borttagning av mina agraffer.
Imorgon kl 14, så det är perfekt.
Det ska bli skönt att bli av med dom, på ena såret vid naveln så har dom satt ena grejen lite konstigt, så den skaver liksom.
Inte speciellt skönt.

Just nu gör jag ingenting, har precis ätit klart.
Väntar på att Therese ska vakna, så man får lite sällskap =)

Nu är det itne många dagar kvar tills jag får träffa älsklingen igen, kan inte fatta att det snart är 2 veckor sen vi sågs.
Saknar min teddybjörn :P

Nej nu ska jag diska upp efter mig och sen gå och köpa filmjölk.

Puss & kram / Natalie





Kommentarer
Postat av: maria

Hej!!



Vad är agriffer?



Kram Maria

2011-10-31 @ 17:38:27
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0