56 har blivit 11

Sitter här och väntar på att klockan ska bli 9 så jag kan gå till tvättstugan. Älskling är och jobbar i cntrum, men han kommer hem om några minuter och hjälper till med tvätten. Jag har precis druckit en kaffe shake och druckit en kopp vanligt kaffe till, för att få bort den äckliga smaken från shaken. Igår kväll tog jag och älskling en rask promenad (och då menar jag verkligen rask) på ca 30 min och det var faktiskt riktigt skönt. Jag har aldrig tyckt det varit jobbigt, men det är väldigt tråkigt utan sällskap. Igår hade jag både mp3n ich älakling med mig:) ska försöka få in en till sån promenad idag fast två varv istället för ett. Nej nu måste jag plocka ihop det sista. More update later :) Peace & Love / Natalie

Kommentarer
Postat av: Therese

Hmm jag blev förvirrad av rubriken...Vad menar du med den??

Plus du ska packa idag för i morgon kommer du =) =)

2011-10-15 @ 13:39:08
URL: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0