5 dagar kvar

Hej!


Det var ett tag sen jag uppdaterade, men jag e hos älsklingen i skövde och har inget internet på datorn.
Så sitter på bibblan nu och skriver lite=)
Dagarna rullar på nu och nu är det inte långt kvar tills operationen=) skit pirrigt ju.
ÅKer tillbaka till Stockholm på Söndag igen, så då kommer det bli mer uppdatering eftersom operationen är på Tisdagen. KOmmer också ta med mig datorn och tanka på mitt internet så jag kan uppdatera fårn sjukan.
Jag har skött allt med maten svin bra.
Igår räknade jag mina modifast påsar och det slog mig att jag faktiskt börjat en dag förtidigt.
Så jag köptde 2 stycker viktväktarsoppor som jag ska äta idag.
Har inte råd att gå till apoteket och köpa en låda med 8 påsar modifast för 145 kr när jag bara behöver 4 för en dag plus att jag faktiskt började en dag för tidigt.
Så bestämde mig att idag ska jag äta fast som sagt viktväktarsoppa, så det är inte skit mat.
Käkade frukost imorse och inte fan var det så gott som jag minns.
Längtar faktiskt tills imorn så jag kan börja med shakerna igen.
Sen jag kom till Älsklingen har det blivit mycket promenader.
Varje dag in till "centrum" och det tar ca 30 min att gå hit och 30 min tillbaka.
Jag har inte vägt mig igen. så är väldigt nyfiken på vad vågen står på nu. Men det får nog bli en överraskning på Måndag när jag ska till narkosläkaren.

Aja det blev bara lite snabb uppdatering. det kommer mer imorn kanske eller när jag e tillbaka i stockholm =)
 
Peace & Love / Natalie

ps: Bjuder på en låt ;)



Kommentarer
Postat av: therese

Hahahaha passande låt ju :)

2011-10-13 @ 17:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0