4 dagar kvar med modifast =)

Sitter på bibblan nu i Skövde. Har precis mött upp Chris och lämnat lite brev å sånt.
Älskling är och jobbar så passade på att sätta mig här en stund innan hemgång.

Idag började dagen med en bananshake * bruuuu* inte det godaste men det åker ner om man har lite gott kaffe eller så.
Nu e det fan inte långt kvar tills operationen.
Det är så himla sjukt.
Snart ligger jag där på operationsbordet =) Vill att Tisdagen ska komma nuuuuuuu!!
Eller egentligen Måndag för jag vill se hur mycket jag gått ner. Spännande =)
Vill komma igång med mitt nya liv nu, laga goda soppor, ta långa promenader, simma osv. Faaan va härligt.
Nu är jag helt till mig och vet fan inte vad jag ska skriva. Bjuder på en låt iaf =)

Peace & Love / Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0