25/10-2011

Hejsan!
Idag vaknade jag vid 07:20 för att äta frukost 07:30. Det blev lite snack med Therese också innan hon gick och la sig.
Efter det gick jag och duscha och fixade iordning mig.
Sen var det dags att bege sig till soc i Tumba för att lämna in en ansökan för denna månad.
Hoppas jag kan få för mina mediciner också.
Sen bar det av till Tullinge för att lämna en grej åt Therese och nu sitter jag här hemma hos henne igen.
13:38 ska jag ta bussen och bege mig mot Farsta centrum och möta mamma.
Det är nämligen min födelsedag idag så vi ska gå runt och titta lite =)

Nej nu måste jag äta upp min filmjölk innan jag ska gå.
Uppdaterar mer senare..

Puss och kram / Natalie <3

Kommentarer
Postat av: maria

bon apetit



Kram Maria

2011-10-25 @ 18:43:09
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Hoppas du hade en fin dag igår vännen!

Puss

2011-10-26 @ 08:30:02
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0