- 4 kg =)

Gud vad långsamt dagarna går, jag måste verkligen komma på något att göra nu på dagarna fram tills operationen.
Som sagt igår var jag på ett pisshumör, men det blev bättre när jag kom hem till mina systrar.
Mysigt att få vara med dom och busa. En till sak som gjorde mig glad igår var att jag gått ner 4 kg sen i måndags, snacka om att jag blev glad och mer peppad =) Imorn ska jag tillbaka till mina systrar och vara barnvakt tills söndag förmiddag, pappa tittar förmodligen förbi också.
På måndag åker jag äntligen tillbaka till Skövde till älsklingen och stannar där tills den 16e eller 17e. Har tid hos narkosläkaren den 17 oktober klockan 12, så det beror lite på hur tågen går.
Uppdaterar lite mer senare =)

Peace & Love / Natalie


Kommentarer
Postat av: Therese

Du e så duktig gumman!! Jag e så stolt över dig!

PUSSSS

2011-10-07 @ 12:23:45
URL: http://nyutsida.spotlife.se
Postat av: Johanna - Mamma till Sami

Duktig du är gumman ! Glad för din skulle angående operationen ! :) Det kommer gå så bra :)

2011-10-07 @ 13:27:40
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0