Träning!

Hej!

Idag var vi på "badhuset" här och kollade priser och pratade med en en som jobbar där.
Fick kolla på gymhallen och simhallen.
Det var tomt på folk , men dom hade alla maskiner man behöver.
SÅ jag ska köpa iaf ett tremånaderskort där imorgon.
Känns skönt att det inte är mycket folk som brukar komma dit.
Hatar att springa på löpband och så glor massa människor, bara för att man är illröd i ansiktet och knappt kan andas :P

Det ska bli skitkul, jag tänkte komma igång 1 vecka innan sagt.
Eftersom mina sår faktiskt är läkta på magen.

Just nu sitter jag och gör ingenting.
Har precis stoppat in Kycklingpaj i ugnen som jag gjort åt min kära man.
Han älskar det så varför inte.
Det är fan inte svårt att göra heller.

Nej nu ska jag ta och vara lite social mot honom =)

Kram på er! / Natalie

Kommentarer
Postat av: maria

Kan man få recept på kyckling paj?

drån grunden!



Kram Maria

2011-11-21 @ 20:06:44
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2012-01-12 @ 23:26:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0