Svar till anonym =)

Anonym om Lite bilder:
Kan du inte berätta lite mer om din man och era saga?
Kommer du bo med honom? Ni är fett söta tillsammans!
Vilket land kommer han ifrån.


Hej anonym.
jo visst kan jag berätta om oss.

Vi träffades för lite mer än 8 månader sen i Göteborg på en klubb som heter starsnbars.
Jag var där med min kompis Therese.
Inte långt efter att vi åkt hem igen, så kom han och hans kompis hem til mig och Therese i Stockholm.
Dom stannade för några dagar, och jag hade ganska snabbt fallit för honom =)
Vi delade samma intressen och hade lätt för skratt tillsammans..

När han åkte hem hade vi kontakt dagligen per telefon osv.
Jag tyckte han verkade va en jätte bra kille tillskillnad från många anfra jag träffat tidigare.

Efter ett tag åkte jag till honom här i Skövde och stannade ett tag.
Det kändes som att jag känt honom hur länge som helst.
Vi kunde prata om allt ovh jag kände mig liksom trygg.
Innan har jag varit väldigt blyg och känt mig osäker.
Det gjorde jag inte nu, han fick mig att känna mig bra och tillräcklig.
Jag åkte hem efter ett tag och vi pratade ständigt med varandra.
Jag åkte hit och han kom till Stockholm.

Vi pratade mycket om framtiden och vad vi båda ville göra osv.
Och jag förklarade att jag inte vill ha någon kille som inte var ute efter något seriöst.
Jag ville vara med någon som jag kan bilda en framtid med osv.
Inte bli sårad osv.
Och båda delade samma åsikter om det, så det har alltid känts bra med honom.

Vissa anske tycker att vi gifte oss lite väl snabbt, Men jag har alltid varit spontan av mig, och varför inte satsa om det känns bra?
Jag förlorar ingenting på det OM det nu inte skulle fungera.
Det är en erfarenhet i sig.
Jag är jätte glad att jag tagit beslutet att vara med honom.
Vi ska självklart flytta ihop, men det tar lite tid, vi letar lägenhet för fullt.

Min man heter Jude-Thaddeus och är 6 år äldre än mig och Kommer från Jamaica och Nigeria.
Hans mamma är från Jamaica och bor där i staden Kingston och hans pappa är från Nigeria och bor där i staden Lagos.
Hans mamma och pappa är fortfarande ett par, men bor i olika länder.
Jag har pratat med både hans mamma och pappa + kusiner.
Alla är jätteglada att vi träffats och kan inte vänta tills do får träffa mig.
Vi planerar att åka till både Jamaica och Nigeria, men det är en fråga om pengar just nu.
Men självklart kommer det att ske i framtiden.
Min största dröm har alltid varit att åka till Jamaica , och äntligen har jag tärffat någon som har sina rötter där också. Så det känns skit kul.

Tack för fina kommentaren om att vi är jättefina tillsammans.
Det glädjer mig =)

Är det något mer du undrar över så fråga på =)

Peace & Love / Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0