Svar =)

Maria om 2 veckor idag:

Mer planering när du e ute och röjjer hahaha.
Va bra att du orkar så mycket.
Kram Maria

 Hej Maria!

Ja precis, jag trodde två flaskor skulle räcka men så fel man kan ha.
Jag får verkligen ta reda på hur många timmar jag ska vara ute, så jag kan planera :P
Ja, jag känner mig väldigt pigg efter den här operationen och det är bara EN av dom positiva effekterna.
Kram / Natalie

 

Therese om 2 veckor idag:

Hej, började läsa din blogg igår =)
Kommer fortsätta följa den.
Var bor din pojkvän? var det han som var pappan till barnet? ( Aborten )
 Förlåt du behöver inte svara om du inte vill
Kram och ha en bra kväll.

Hej Therese!
Vad kul att du läser mig blogg, hur hittade du hit ? =)
Min pojkvän bor i Skövde.
Nej, det var inte han som var pappan till barnet, det var en kille jag hade ett kort förhållande med sommaren 2010.
Men han ljög om det mesta och var allmänt korkad, så jag orkade inte längre.
Jag är en sån som gärna vill ha pappan med i bilden, inte bara jag och massor med söta barn =)
Ställ gärna fler frågor.
Kram / Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0