Stockholm

Hejsan! Sitter hemma hos Therese nu.
Jag kom till Stockholm igår eftermiddag.
Ska på möte på af på måndag och hittade inga billiga biljetter tills dess, så jag passade på att åka igår.

Skönt att se att Therese mår bra också.
Hon opererades ju i tisdag.
Och kul att träffa henne igen, det var ju jätte länge sen nu.
Har saknat min lilla vän =)

Nu har jag gått ner 2 kg på en vecka, så det går åt rätt håll iaf.
Känns skönt att veta att operationen faktiskt fungerar.

Nu sitter vi och väntar på att klockan ska bli 12 så vi kan äta lunch, så vi kan åka iväg till Öob efter det.
Ska köpa en ny ljusstake, min och Thaddys ramlade ner från fönstret häromdagen och gick sönder.
Sen ska vi kolla runt om vi hittar lite roliga saker.
Ska också se om jag kan hitta lite billiga julklappar till mina småsystrar.

Nej nu ska jag sätta på mig mascara.
Uppdaterar kanske senare om vad vi fyndat.

Peace & Love / Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0