Morgonstund har guld i mun.

Godmorgon!
Igår gick jag och la mig väldigt tidigt.
Var helt slut i kroppen.
Vaknade iaf 07:10 idag, 10 min innan min klocka skulle ringa.

Igår innan jag somnade så låg jag och tänkte ett tag innan jag somna.
Massor med tankar flög omkring.

När kommer allting lösa sig? Får jag ett jobb snart? Kommer jag någonsin få en lägenhet?
När kommer jag bli av med mina skulder? Kommer soc bevilja mig pengar denna månad?
Hur mycket kommer jag ha gått ner i vikt fram tills jul?
Hur kommer jag se ut när jag nått min målvikt?
Hur ska jag fira jul detta år? Kommer jag ha pengar till julklappar?
Hur kommer det gå för min älskling?
Iaf det var en jävla massa tankar som kom upp.

Jag längtar till Julen.
Inte för att få julklappar eller så.
Men det är så himla mysigt.
Jag älskar julmusik, god mat, trevlig stämning och allt fint pynt.

Jag önskar jag hade en lägenhet som jag kunde pynta med det jag tycker är fint.
Bjuda in mina vänner på middag, massor med olika mat, dryck osv.
Men den dagen kommer väl den också någongång.

Nu vill jag att julen kommer, så jag kan baka.
Älskar att julbaka, eller ja, baka i huvudtaget.
Jag brukar åka till mina systrar lite innan jul och baka med dom.
Sen fortsätter jag där jag är.

Nej nu är det slutpratat om Julen, den kommer när tiden är inne :P

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Therese ska iväg med sin syster och kommer antagligen inte hem förräns ikväll.
Vi har knappt umgåts den jag kom till Stockholm.
Hon har jobbat hela veckan och den här veckan ska hon hjälpa sin syster.
Så vi får umgås lite mer nästa gång jag kommer tycker jag =)

Jag ska ta min promenad lite senare, tror jag vet hur jag ska gå idag iaf.
Jag vill införskaffa mig ett hopprep. Det är väldigt bra träning-
Men det kommer när jag har pengar som sagt.

Idag funderar jag på att baka också, men vet inte vad.
Det är ju ändå inte jag som ska äta det.
Tänkte ta med till älsklingen som älskar när jag bakat till honom, han älskar alla mina bakverk =)
Vi får helt enkelt se vad det blir.

Jag uppdaterar lite mer senare!

Peace & Love /Natalie

Kommentarer
Postat av: HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till! :D

hur har din dag vart än så länge?

kram, http://hannalovisasol.se

2011-11-02 @ 10:27:59
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: HANNA

sv: samma här :D

2011-11-02 @ 12:31:16
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: maria

Jag tror allt kommer ordna sig!!



Kram Maria

2011-11-02 @ 16:41:29
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0