Inget att skriva om

Hej!
Har inte så mycket att uppdatera er om än sålänge.
Åkte till Stockholm till i Lördags och var hemma hos Therese tills i måndags.
Var ju på af i måndags och fick träffa en handläggare som var ny.
Vilket resluterade i att jag fick stå där i 1 timme och en kvart medans han sprang fram och tillbaka, och frågade en kvinna hur man skulle göra precis allting.
Vi kollade iaf på deras utbildningar.
Så dom ska höra sv sig när dom vet när nästa kursstart är.
Hoppas på at få en sån utbildning innan Januari.

Nu är jag tillbaka hos älskling igen.
Kom igår.
Så vi har bara varit med varandra som vanligt, och promenerat runt, tittat på film osv.
En liten nyhet har jag, att jag gått ner ytterligare 3 kg dvs på lite mer än en vecka.
Så det känns skönt att det går neråt.
Vill bara få pengar nu så jag kan börja träna, och inte bara promenera.
Igår började min normalkost, så som jag ska leva hela livet.
Känns skönt att slippa flytande och purékost.
Känner mig väldigt stolt som har klarat av flyt period 2 veckor innan operationen, 4 veckor flyt efter operationen och 2 veckor purékost efter operationen.
Det är inte många som klarar av det, eller där kroppen klarar av det.
Jag e glad och stolt att jag gjort det, och nu jävlar börjar mitt nya liv på riktigt.

Nej, nu ska jag ta mig en knäckemacka =)

Peace & Love / Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0