Godnatt..

Idag har varit en jävligt stressad dag, imorgon får ni reda på allt som händer då.
Mår inte så bra idag heller, ont i benen slut i hela kroppen, ingen aptit och jääävligt törstig.

Vafan jag vill bara kunna klunka i mig 2 liter vatten. men det går ju inte, för då år man ont i magen.
Magen är inte så rolig heller, varje gång jag är ute på promenad och har med mig typ nyponsoppa eller juice, så börjar magen krampa , så jag måste springa till närmsta toalett.

Det blir nog bätte med tiden skule jag tro.
Jag hade ju såhär sist jag opererat mig ( gallblåsan ) Det är ju faktiskt en stor omställning i magen.
Maten passerar ju direkt igenom och inte stannar 2-4 timmar som hos en oopererad människa.

Gud vad nervös jag är inför imorn, å va mycket folk som ska komma helt plötsligt.
Synd att Sanaz inte kunde komma.
Jävla skit biljetter, bara för att det är fredag imorn så är dom slutsålda eller svindyra.

Nu ska jag sova, är som sagt helt slut.
Uppdaterar mer imorn om jag har tid, annars får det bli på lördag, och då ska jag ladda upp bilder på mig själv som jag lovat.

Puss & Kram / Natalie

Kommentarer
Postat av: maria

Ha en fin dag / trevlig helg Maria

2011-11-11 @ 06:36:53
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Önskar jag kunde ha varit där :( :( får tårar i ögonen bara jag tänker på att jag faktiskt inte är där :(

2011-11-11 @ 13:58:51
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0