God morgon!

Hej!
Vaknade för inte så länge sen.
Orkade verkligen inte gå upp när klockan ringde 07:20.
Man måste faktiskt få sova ut ibland, även fast man ska upp och äta.

Jag har inte uppdaterat på ett tag, och det beror på att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva.
Det har inte hänt speciellt mycket sen sist, jag är hon min man och vi spenderar den mesta tiden med varandra.
Imorn ska vi gå till badhuset här och kolla deras priser igen.
Vet inte om jga ska köpa en sim kort eller ett gymkort, vi får se.
Dom har ganska billiga kort här jämfört med Stockholm.
Snart kan jag ju börja träna, om lite mer än en vecka.
Vill verkligen komma igång nu så att vikten rasar ännu mer.

Just nu längtar jag tills ikväll, för då är det bingolotto :P

Nej jag måste gå och göra lite gröt nu, sen ut på promenad.

Puss hej! / Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0