Gårdagens datum 11-11-11

En väldigt speciell sak hände igår.
Jag och min pojkvän blev man och hustru, på ett väldigt speciellt datum =)
Därför har jag inte haft tid att uppdatera.
Vi gifte oss borgeligt men hade massor med folk med oss in i det lilla rummet.
Tidningen kom igår igen fast en annan.
Vi blev intervjuade i onsdags av en trevlig kvinna från tidningen skövde nyheter.
Så i torsdags kom tidningen. (kommer lägga upp ett annat inlägg med det )
Men iaf, så kom skaraborgs tidning igår, och ville fota lite och ställa lite frågor.
Så vi blev en del människor på fotona.
Vet dock inte när den tidningen delas ut.
Efter vigsels som varade i lite mer än 5 minuter så åkte vi hemåt och satte igång med festen.
Hade lagat massor med olika sorters mat och kakor och tårta.
Folket älskade maten och allt.
Vi hade skit kul och det är det bästa jag någonsin gjort.
Kan inte beskriva min kärlek till min älskade.
Han är inte bara min man utan min bästa vän också.
Vi skrattar hela tiden tillsammans, vi kan prata om allt, vi delar skämt, intressen alltså allt.
Han är min självsfrände och jag är så lycklig att dela mitt liv med honom.

I will love u in good times and in bad times.

Natalie Isabell Larsson Ibeh
                  <3
Thaddeus Chizaramoku Ibeh




Jag i vit klänning och beige bolero och Thaddeus i rosa slips <3

Kommentarer
Postat av: maria

Grattis

2011-11-12 @ 19:54:09
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Fina ni är älskling och jag är så ledsen att jag inte kunde vara där och förgylla denna dag med er! :<3<3<3<3<3

2011-11-13 @ 18:56:01
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0