Förlåt för dålig uppdatering!

Hej allesammans.
Förlåt för dålig uppdatering.
Jag är nu i Skövde hos älsklingen och vi har inget internet.
Så nu sitter jag på biblioteket och uppdaterar lite.
Vi har och har haft väldigt mycket att planera och göra dom senaste dagarna inför Fredag.
Kommer förmodligen skriva senare vad det är som händer då, vi får se helt enkelt.

Jag promenerar hela tiden när jag e här, vart vi än ska, och fan vad skönt det är.
Och äntligen får jag börja äta puré snart.
Soppa är fan inget roligt i så lång tid.
Jag är så jävla trött på att inte få tugga på någonting.

Nu dom senaste dagarna har jag haft väldigt svårt med maten.
Jag försöker få i mig men känner mig liksom illamående, speciellt när det är varm soppa.
Så det har slutat med att jag ätit kanske 1 dl och lämnat 1 ½ dl.

Men jag tycker det är bra att jag försöker iaf, och bättre att få i sig lite än ingenting alls.

Nästa vecka på måndag åker jag tillbaka till Stockholm för ett möte.
Vi får se hur det går där och vad dom har att erbjuda.
Ska till ett ställe som kallas slussen eller något, det är arbetsförmedlingen som skickat mig dit.
Hoppas på att dom kan hjälpa mig att få ett jobb då.
Det får vi se.

Iaf det blir nog bara en snabb vistelse i Stockholm, det beror på vad dom säger på mötet, och om dom bokar in en ny tid snart.

Nej nu måste jag söka lite jobb och leta efter en vit bolero, vart fan man nu kan köpa det.
Ska försöka uppdatera mer imorn om jag hinner i all stress.

Peace & Love / Natalie

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inga bilder på dig själv?? ._.

2011-11-09 @ 14:00:05
Postat av: maria

Hej!

Jag trodde det hade hänt nott!!



Skönt & höra att allt e ok



Kram Maria

2011-11-09 @ 20:10:06
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

WIIIIIIHOOOO

uppdatering :D

2011-11-11 @ 13:49:13
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0