Duktiga jag =)

Hej allesammans!

Igår gick jag och Thaddy till badhuset.
Vi började med att gymma en timme och sen så simmade vi några längder i ca 45 min.
Känner mig otroligt duktig =)
det enda tråkiga med det lilla gymmet är att dom inte har någon maskin för magen.
Man får liksom ligga på en bräda och göra situps.
Men det är helt ok för mig, det är ju så billigt att gå dit.
Vi fick oss också en promenad in till stan där badhuset ligger, och en promenad tillbaka.
Känner mig väldigt stolt faktiskt.

Idag kom jag på att jag räknat fel med vikten.
Jag gick ju upp 2 kg dagen efter operation, vilket typ ala gör, pga luft och sådant.
Vilket betyder att jag då gått ner 18 kg sen Modifast start och inte 16 kg =)

Vi kom precis tillbaka från en promenad till Lidl, där jag skulle handla balsam.
Men det var svindyrt.
Jag var på Öob häromdagen men råkade handla 2 shampoo istället för balsam.
Så vi ska snart ta oss en promenad till netto också =)

nej nu måste jag hämta vatten, är sviin törstig.
Uppdaterar kanske senare.

Peace & Love / Natalie

Kommentarer
Postat av: maria

Kul med vikten. kämpa på!!!



Kram Maria

2011-11-23 @ 17:26:45
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Duktig du är gumman!



Saknar dig, saknar oss!

<3

2011-11-23 @ 23:18:54
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! vill du få ett presentkort på 150 eller 250 kr?

då tycker jag att du ska bli medlem på denna hemsida

http://www.gratismakeup.se/?r=256439



Du ska bara samla ihop poäng tills du kan beställa ditt presentkort. Skulle vara jätte kul ifall du blev medlem!

2011-11-25 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0