2 veckor idag.

Heej!

Idag är det exakt två veckor sen jag opererades, gud vad tiden går fort.
Idag har ju varit ute och flängt hela dagen.
Tagit bort agrafferna bland annat.
Mi hud hade fått någon irritation av kirurgtejpen jag använde, så sköterskan sa att jag inte skulle använda det igen, fick liksom små typ skavsår.
Det gick lätt att ta bort dom, kändes ingenting heller =)

Efter det åkte jag hem till pappa, väntade på att han skulle bli klar så att vi kunde gå till mina småsystrar.
Han tog väldigt lång tid på sig så nästan precis när vi var framme var jag tvungen att åka till Hagsäta, så jag kunde få skjuts av Therese.

Barnen vart jätte glada när jag kom, så söta båda två.
Just nu är jag skit trött, maten har väl inte gått så bra idag.
Åt vid 14:00 sen åt jag inte förräns efter 20:00
var ju ute och har ju inga pengar.
Men hade tagit med mig två flaskor med rätt mängd mat, men det räckte inte.
Så hade ingen energi kvar.
Så när Therese hämtade upp mig så åt jag vaniljyoghurt och det kändes som jag fick värsta energikicken.

Ska aldrig mer bli så, det är faktiskt inte roligt, känns som att man sprungit flera mil och varken ätit eller druckit på flera dagar.

Nej gud vad trött jag e nu.
Får nog skriva mer imorn.
Förresten snart åker jag till älsklingen min, e så glaad =)

Godnatt!

Peace & Love / Natalie

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, började läsa din blogg igår =) kommer fortsätta följa den.



Var bor din pojkvän? var det han som var pappan till barnet? (aborten) förlåt du behöver inte svara om du inte vill .. kram och ha en bra kväll

2011-11-01 @ 23:35:46
Postat av: maria

mer planering när du e ute o röjjer hahaha.

Va bra att du orkar så mycket...



Kram Maria

2011-11-02 @ 07:07:47
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0