svar till anonym

Anonym om Bilder från 11-11-11:
Han ser ut att komma bara från Afrika din kille. Jag har bott och arbetat på Jamaica i 2 år. Jag har många vänner både från Jamaica, Barbados och från Nigeria och Gambia. Jag har 2 vuxna barn med en man ifrån Mauretanien. Mina barn fyller 24 och 27 nästa år, dem är väldigt vackra och smarta och duktiga. Min son studerar till Veterinär och min dotter studerar till advokat. Mvh Natalia

Jag vet inte vem du är och vad du försöker komma fram till med dina kommentarer om jag ska vara helt ärlig.
Jag struntar fullständigt i vad dina vuxna barn arbetar med eller hur duktiga dom är.
Det har ingenting att göra med vad du nyss skrev.
Min man är halv Nigerian och halv Jamaican, och om han ser ut att komma bara från Nigeria så är det väl starkare gener från hans pappas sida.
Jag menar jag har pratat med hans mamma, pappa, kusiner osv och dom säger själva att han är 50% Jamaican.
Jag bryr mig inte om han ser ut som en Jamaican eller inte, huvudsaken är det han och jag har tillsammans.
På dig verkar det som att han inte känner någon kärlek för mig och att han ljuger om vart han kommer ifrån.
Vet du vad? då får du tro det, det är helt ok för mig.
Det är trots allt min man och inte din.
Jag menar jag är svensk men många tror någonting helt annat, så att han måste se ut som en jamaican bara för att hans mamma är därifrån tycker jag är väldigt konstigt.
Jag älskar honom and that´s the only thing that matters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0