...

Hej allesammans!
De va ett tag sen jag uppdaterade.
Jag är faktiskt ingen riktig bloggmänniska.
Skriver kanske ibland när nånting roligt hänt.
Men inte när dagarna ser iprincip likadana ut.

Förra veckan var jag i Stockholm ju, Thaddy kom dit i fredags å stannade till i Tisdags, då vi båda åkte hem.
I måndags hade jag mitt återbesök hos dietisten och det gick jätte bra.
Dom tyckte jag skötte mig bra, fick även reda på att vätskan man ska få i sig räknades in i filmjölk, nyponsoppa å allt annat som flyter.
Vilket jag inte riktigt fattat innan.
Dock sa jag det att jag haft lite svårt med maten på sistonde, att jag inte vaknar i tid och hinner få i mig allt.
Det tyckte dom att jag skulle ändra på, då det är väldigt viktigt att få i sig alla mål, plus om jag äter sista målet kl 20:00 och vaknar sent så är blodsockernivån väldigt låg och kroppen hänger inte riktigt med då.

Jag vägdes och mättes också.
Jag har gått ner 22 kg sen modifast start och minskat med hela 18 cm runt midjan sen operationen.
Asså 18 cm tycker jag e skit mycket, iaf på så kort tid.
Så jag vart väldigt glad =)

Dom talade även om att jag hade väldigt bra värden och att jag kan sluta med järntllskottet jag tagit, och bara ta dom tabletterna under mensen + 2 dagar till.
Så där sparar man in lite pengar också.
Men jag ska tydligen gå till vårdcentralen och kolla mina värden ofta och om jag blir trött så ska jag börja med odm igen.

Nu var det ett tag sen jag vägde mig, så kanske har jag gått ner mer.
Det går inte i sån där dunderfar neråt.
Men hyffsat tycker jag.
Och om man inte rasar så jätte fort så är det större chans att huden hinner dra ihop sog så man slipper massa häng =)
Slutpratat om det.

Nu sitter jag hos Thaddy och väntar på att brödet ska jäsa klart, så dom kan åka in i ugnen.
Han cyklade precis iväg och skulle kolla på en julklapp till mig :P
Spännande faktiskt.
Jag är så jävla nyfiken.

tisdag åker vi tillbaka till Stockholm, och ska sova hos min kära kusin fram tills julafton =) sen på självaste julafton ska vi hem till mina systrar och fira med min familj =)
onsdag ska jag lämna in ett personligtbrev och ett cv till arbetsförmedlingen, för att söka en bartender/barista utbildning som dom har. Hoppas verkligen jag får börja den.
Sen ska jag också på en rekryteringsträff där.
Dom söker 20 st lagerarbetare till något klädställe typ.

Förresten, Jag är med i en grupp på Facebook för gbp opererade personer.
Folket där brukar hitta på lite roliga saker at göra tillsammans, och nästa gång är den 27 e januari.
Då ska typ 50-60 pers därifrån åka på kryssning.
Therese ringde mig idag och sa att hon bokat in oss där också.
B-hytt och middagsbuffé för endast 110 kr.
Fatta vad billigt.
Vi får billigare för att vi är opade och har ett kort som styrker det.
Skit kul att träffa andra människor som gjort samma sak.
Kanske kan få lite ideer osv.

Det var väl typ allt jag hade att berätta för den här gången.
Kanske uppdaterar mer senare, elleri helgen, vi får helt enkelt se hur mycket lust jag har.

Peace & Love / Natalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0